Tuesday, November 16, 2010

Gubaidulina - The Deceitful Face of Hope and of Despair & Sieben Worte - Gothenburg Symphony Orchestra & Mario Venzago

    Sofia Gubaidulina
    "...The Deceitful Face of Hope and of Despair"
    (World Première Recording)

    Sieben Worte
    Sharon Bezaly: flauta
    Torleif Thedéen: violoncelo
    Mie Miki: acordeão
    Gothenburg Symphony Orchestra
    Mario Venzago: regência



    01 -
    "The Deceitful Face of Hope and of Despair" - Concerto for Flute
    02 - Sieben Worte - I. Vater, vergib ihnen
    03 - II. Weib, siehe, das ist dein Sohn
    04 - III. Wahrlich, ich sage dir
    05 - IV. Mein Gott, mein Gott
    06 - V. Mich dürstet
    07 - VI. Es ist vollbracht
    08 - VII. Vater, ich befehle meinen Geist



    Download: Mp3 320 Kbps
    Links Megaupload:
    Parte 1 | Parte 2


    Source URL: http://moremusicisthekey.blogspot.com/2010/11/gubaidulina-deceitful-face-of-hope-and.html
    Visit moremusicisthekey for Daily Updated Hairstyles Collection

Blog Archive